Украина готова обеспечить потребности Казахстана ветроустановки мультимегаватного класса | «СХІД-ЕКСПО-2017» приглашает представителей малого и среднего бизнеса презентовать свои возможности | ТПП Украины рекомендует компаниям, пострадавшим от кибератаки обратиться к киберполиции | Украина расширит объемы и ассортимент экспорта в Хорватию | Дорогие женщины, поздравляем вас с Международным женским днем! |


Новости / 07.05.2014 14:46
Звернення комітету із дерегуляції економіки Луганської Палати щодо лімітування витрат палива на підприємствах

Звернення комітету із дерегуляції економіки Луганської Палати щодо лімітування витрат палива на підприємствах

 

 

Прем′єр-міністру України                                                    ЯЦЕНЮКУ А.П.

Народному депутату, заступнику голови комітету Верховної Ради України з питань економічної політики

ЛЯПІНІЙ К.М. 

Міністру  інфраструктури України

БУРБАКУ  М. Ю.

Голові Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва

БРОДСЬКОМУ М. Ю.

 

Про надання пропозицій    

щодо проведення державного нагляду (контролю)

фактично витраченого палива та мастильних

матеріалів для автотранспорту

 

Суб′єкти господарської діяльності - власники транспортних засобів при використанні автомобілів у своїй діяльності стикаються з проблемою віднесення на витрати фактично витраченого палива та мастильних матеріалів для автотранспорту. Причиною даної проблеми є невідповідність фактичних обсягів використаного палива і мастильних матеріалів з даними витрати палива та мастильних матеріалів, зазначених у технічній документації на автотранспортний засіб, і нормами витрати палива, затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 10.02.1998 

№ 43 «Про затвердження Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті» (далі - Наказ 43). Як результат цієї невідповідності, виникають суперечки між суб′єктами господарської діяльності та контролюючими органами, зокрема з Міністерством доходів і зборів, щодо віднесення витрат фактично використаного палива і мастильних матеріалів на витрати суб′єктів.

Наказ 43 регламентує норми витрат суб′єктами господарської діяльності України в залежності від сезону (зима, літо), умов роботи транспорту, терміну експлуатації та інше, згідно з методикою розрахунку викладеною в цьому наказі. У ньому ж зазначені норми витрати палива і мастильних матеріалів залежно від моделі (модифікації) транспортного засобу. У разі відсутності норм витрат на будь-який автомобіль, норми витрат палива встановлюються тільки ДП «ДержавтотрансНДІпроект» Міністерства інфраструктури України на підставі технічної документації на автотранспортний засіб. А практика підтверджує, що ці норми не відповідають фактичному обсягу витрат.

Луганська РТПП також зіткнулася з даною проблемою, маючи власний автопарк. На автомобілі Луганської РТПП дані про витрати палива і мастильних матеріалів не вказані в Наказі 43. У зв′язку з чим, Луганська РТПП звернулася до Міністерства юстиції, Міністерства інфраструктури, Міністерства доходів і зборів, Міністерства економічного розвитку і торгівлі, а також до ДП «ДержавтотрансНДІпроект» та Антимономольного комітету України з проханням надати роз′яснення щодо чинності Наказу 43, необхідності його використання приватними суб′єктами господарської діяльності та про монополізацію державою права встановлювати норми витрат палива і паливно-мастильних матеріалів через ДП «ДержавтотрансНДІпроект». З отриманих відповідей можна зробити висновок, що Наказ 43 чинний і тільки держава монопольно може встановлювати норми витрат палива і мастильних матеріалів через ДП «ДержавтотрансНДІпроект».

Слід зазначити, що існує судова практика, коли дії Наказу 43 визнаються судом нечинними. Отже, виконавча влада затверджує нормативний документ, а судова влада не визнає його чинним. Якщо інститути влади не можуть прийти до спільного знаменника, що ж робити підприємцю, чим йому керуватися у своїй діяльності, щодо норм витрат палива і паливо-мастильних матеріалів.

Якщо державі так необхідно регламентувати норми витрат енергоресурсів, що використовуються суб′єктами господарської діяльності, чому б не регламентувати норми витрат природного газу, електроенергії або водних ресурсів. Якщо держава боїться зловживань у використанні підприємцями та підприємствами палива не у виробничих потребах, що може призвести до зменшення оподатковуваного прибутку, то суб′єктом господарської діяльності також сплачується в момент покупки, як ПДВ, так і податок на забруднення навколишнього середовища, які входять у вартість палива. Чим більше купують паливо, тим більше сплачується податків.

У зв′язку з викладеним вище, Комітет з дерегуляції економіки пропонує оптимізувати умови ведення підприємницької діяльності, пов′язаної з використанням транспортних засобів та скасувати дію наказу Міністерства транспорту України від 10.02.1998 № 43 «Про затвердження Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті». Дозволити суб′єктам господарської діяльності самостійно встановлювати норми витрат на свій автотранспорт, виходячи з фактичної витрати палива.

 

 

 

Голова Комітету

з дерегуляції економіки                                                                                                В.М.СЕМЕНЧЕНКО

Просмотров: 2351 | Версия для печати

Цены на товары
Масло сливочное, жирн. 73% 56,70 грн.
Масло подсолнечное 15,70 грн.
больше цен
Горячая линия
femmes russes a marier contador de visitas

93401, Украина, г. Северодонецк, проспект Химиков, 48а
телефон/факс: +38 (0645) 703 690
E-mail: lcci508509@gmail.com
Разработан - Телерадиокомпания РТС © ЛРТПП 2011 г.

Все права защищены.

Использование любых материалов, размещённых на сайте, разрешается при условии ссылки http://lcci.lg.ua для интернет-изданий - прямой открытой для поисковых систем гиперссылки.

Ссылка должна быть размещена вне зависимости от полного либо частичного использования материалов.